W styczniu i lutym 2023 roku klienci indywidualni zarejestrowali 22 366 nowych samochodów, co oznacza wzrost o 14,7% w porównaniu z rokiem poprzednim, poinformował w swym raporcie Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR.
Marką najchętniej wybieraną przez osoby fizyczne było Suzuki, a modelem cieszącym się największym zainteresowaniem wśród klientów indywidualnych okazał się S-Cross.
„Zdecydowanym liderem jest – podobnie jak na koniec 2022 roku – Suzuki. To jedyna marka na polskim rynku z udziałem osób prywatnych w rejestracjach nowych aut na poziomie aż 63%” – pisze SAMAR w komentarzu do raportu rejestracji nowych samochodów.
„Zaufanie do marki Suzuki, które wynika z niezawodności i wysokiej jakości naszych produktów oraz dostosowanie oferty do oczekiwań nabywców sprawiają, że nasze samochody od lat cieszą się dużą popularnością w grupie klientów indywidualnych” – skomentował raport Piotr Dulnik, Prezes Suzuki Motor Poland.
Suzuki Marine Academy to inicjatywa spółki Suzuki Motor Poland, importera samochodów, motocykli oraz silników zaburtowych dedykowana klientom, którzy kupili bądź zamierzają wkrótce nabyć silnik zaburtowy marki z Hamamatsu.
Dowiedz się więcejPierwszy w pełni elektryczny samochód Suzuki, model e VITARA już w najbliższy czwartek 24 kwietnia 2025 roku pojawi się w Polsce.
Dowiedz się więcejNiech Wielkanoc rozkwita radością i pogodą ducha. Dla wszystkich Was!
Dowiedz się więcejModel e VITARA zadebiutował 4 listopada w Mediolanie. Jego produkcja rozpoczyna się w fabryce Suzuki Motor Gujarat w Indiach, a sprzedaż (w Europie, Indiach i w Japonii) rusza jesienią 2025 r. Samochód właśnie przetestowali pierwsi dziennikarze.
Dowiedz się więcej